torstai 1. joulukuuta 2011

Ensimmäinen joulukuuta!

Vihdoin! :) Tätä hetkeä ovat odottaneet kovasti lapset ja lapsenmieliset, kuten minä! Vihdoinkin saa avata sen ensimmäisen luukun. Minä omistan tällä hetkellä kaksi joulukalenteria, kauniin kuvakalenterin, jonka sain siskoltani pikkujoululahjaksi ja aina niin ihanan Pikku Myyn (suklaakalenteri). Uskon, että ne pitävät lapsenmielisen jotenkin kiinni lapsuudessa ja sen ihanissa muistoissa... Minä ainakin koin riemua kun kuvakalenterin ensimmäisestä luukusta paljastui soma enkeli kynttilän kanssa ja suklaisesta Muumipappa ja mamma halailemassa <3 Tästä on hyvä alkaa joulun odotus... Pukkiakin olisi autettava muutaman jouluisen korupaketin kanssa ;) Kiirettä pitää.


Joulukuun ensimmäisen kunniaksi vaihdoin blogini kuosinkin jouluiseksi!! Ihanaa joulun odotusta kaikille!



2 kommenttia:

  1. Kauniita koruja sinulla! Kiva kun kävit kylässä, jatkossa käyn täälläkin kurkkimassa:)

    VastaaPoista
  2. Kiitos :) Minä olen jo tovin sinun blogiasi kurkkinut, tykkään :)

    VastaaPoista